miercuri, 26 aprilie 2017

O bucătărie așa?! OOOOOOO DAAAAAAAAA!

Da, doamnelor și domnișoarelor, sunt momente în viață când ne dăm seama că noi petrecem foarte mult timp într-o bucătărie. Locul acela unde mâncarea trebui făcută comestibilă pentru familie, locul acela în care te îneci în oceanul creației culinare când nu ai chef de rețete luate de pe net, locul acela în care îți iei rolul în serios când copilul îți zumzăie în creieri, ca un roi de albine, că îi este foame.

Bucătăria este camera din casa ta în care tu faci legea și ordinea. Mai ales ordinea, după ce vine și el, soțul, să îți arate că ar putea să gătească o friptură aruncată în tavă, sau poate o mâncare chinezească ce lasă în urmă nevoia unor retușuri serioase..

Orice ar fi, bucătăria ta trebuie să arate impecabil, nu-i așa? O vrei deosebită, o vrei specială... Locul în care să te poți mișca frenetic și să demonstrezi că ești bună la gătitul în casă. 

Eu am ales câteva modele. Oricare dintre ele ar putea fi și a mea. Iubesc lemnul și stilul rustic, mai ales că poate fi combinat cu elemente din alte stiluri. Ei bine, uite așa m-aș simți eu în largul meu...




























































Niciun comentariu: